پادگان المهدی بابل اعزام شهریور 96

وبلاگ پادگان المهدی اعزام شهریور 96

پادگان المهدی بابل اعزام شهریور 96

وبلاگ پادگان المهدی اعزام شهریور 96

پادگان المهدی بابل اعزام شهریور 96

در این وبلاگ اطلاعاتی در مورد پادگان المهدی بابل قرار داده خواهد شد...

  • ۰
  • ۰


گروه تلگرامی دوستان اعزامی اسفند 96:

https://t.me/joinchat/BJBCVE3x1zb-6splwLTfJw

آدرس پادگان:

روستای خوشرودپی منطقه شیاده (فاصله از بابل حدود 20 کیلومتر)

مختصات پادگان بر روی نقشه گوگل


برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد شرایط پادگان و سوالات مربوط به دوران خدمت به صفحه اصلی بلاگ مراجعه کنید.

تصویر ماهواره ای پادگان:

پادگان المهدی بابل


مکان پادگان المهدی بابل


نقشه پادگان المهدی بابل

نظرات (۳۶)

با سلام
مدت خدمت سربازی 21 ماه هست یا شده 24؟
سلام کسی میتونه شماره پادگان رو بم بده؟ یکی از عزیزانم 1/8 اعزام شده اونجا هفته اول تماس گرفتن ولی دیگه هیچ خبری ازشون نشد. خیلیی نگرانم 
پاسخ:
01132522210
سرباز رو صدا نمیکنن ولی میتونید با دفتر گروهانش صحبت کنید و بگید نگران هستید تا بهش بگن تماس بگیره
شماره پادگانو میخوام لطفا😢
سلام ببخشید دوره تکمیلی ها رو قبول میکنن؟ اعزامی ۲۳ هشت
سلام دوستان ،شماره تلفن پادگان المهدی رو کی داره؟؟؟ نیاز فوری دارم، از عزیزانمون اعزام شدن اونجا هنوز نمیدونیم رسیدن یانه، زنگم نزدن ،اگه کسی داره حتما شماره تلفنی ازاونجا بده زنگ بزنیم خبر بگیریم.ممنونم
پاسخ:
تلفن پادگان رو نداریم ولی اگر زنگ بزنید هم کاری نمیکنن. چون نمیتونن کسی رو صدا بزنن 
ولی نگران هم نباشید
تا یکی دو روز سخت میتونن زنگ بزنن
سلام
من اعزامی برج 4 سال 95 بودم و بهترین خاطراتم رو در این پادگان گذروندم درسته که سخت بود ولی واقعا یک تجربه بی نظیر بود. و الان هم سال دوم سربازیم رو به عنوان سرباز معلم میگذرونم. درباره فرمانده ها بگم که اقای رضانژاد واقعا مرد عزیزی هستن و هوای سربازا رو خیلی دارن و در هوای گرم رژه نمیبرن.
اقای طاهری مربی تاکتیک در جلسه اول بسیار سختگیر ولی در جلسات بعدی با یک لبخند ملیح و جمله خوبین؟؟؟ یکم دل ادم رو اروم میکنن کلا ادم خوبیه.
اقای قلی نژاد مرد یک روزگار و اصولا کادر اونجا افراد خوبی هستن به جز یکی دو نفر که بهتره اسم نبرم خیلی بدبرخورد هستن و خوشبختانه خیلی باهاشون سروکار نداشتیم.
بدیش این بود که متاهل های راه دوری مرخصی نمیدادن !!! ولی به راه نزدییکا مرخصی میدادن. مگه راه دورا دل ندارن !!!؟؟
از مربی ها آقای باباجانیان هم خیلی با اخلاق ولی سخت گیر بودن. ما چقدر سعی میکردیم صدای ایشون رو تقلید کنیم "تنها راه سعادت.... ایمان جهاد رشادت" خخخخخ
تو اردوگاه هم حواستون باشه شب اول درست بعد نماز اعشا خشم شب میزنن گفتم که اماده باشین سریع به هم بجنبین
کلا جای خوبی میرین اصلا نگران نباشین و سختی هاش رو به جان بخرین چون فقط یک بار تکرار میشه

سلام منم اعزام یک ابان هستم از اراک 
خوش بختم دوستان 
زارع هستم
اعزام ١ آبان
Id telegram : haj_a100
پادگان ولیک
به امید دیدار دوستان
منم از تهران یا کرج فرقی نمیکنه ولی احتمالا از کرج
سسلام دوستان منم ۱/۹۶ ایشالله به سلامتی
منم از کرجم😀
  • علیرضا ابوالقاسمی
  • ای دی من @Kafechii
    لطفا منم اد کنید اگر گروه دارید

  • علیرضا ابوالقاسمی
  • سلام
    من هم ابان اعزامم از قم
    کسی قمی هست؟

    سلام.
    منم اعزام 1/8 از رشت
    سلام اگه گروه دارین منم اد کنین مرسی
    ایدی : x_mehran_x@
    منم اعزام 1/8 از کرج
    ایدی :@arashshzi  بیاید ببینیم چند تایییم

    سلام
    اعزام 1/8
    از قزوین 😄
    مشخص نیست بیام یا نه
    اما اومدم انشاا.. کنار دوستان روزای خوبی داشته باشیم
    هیف عمر که 2 سال بزاریم اینجاها
    این روزا باید ایندرو ساخت

    سلام منم اعزامی ابان هستم.ایشالله کرجی زیاد ببینم. ایدی تلگرامم #
    @aidin372
    منم اعزامم یکم آبان هست از کرج :)
    سلام .علی هستم .اعزام به بابل .از خراسان شمالی .به امید دیدار 
    S4001828
    ایدی تلگرام منه خواستین پیام بدین

    سلام من حامدهستم از تبریز 8/1 اعزام هستم به بابل انشالله دوستان تبریزی رو جلوی نظام وظیفه تبریز اخر مشروطه میبینم انشالله دوره خوبی باشه برای همه ماها 
    پادگان المهدی بابل
    سلام..منم اعزام 1 آبانم پادگان المهدی از هشترود 
    سلام..منم اعزام 1 آبانم از هشترود
  • هندسه دان
  • آی دی خودم Rain_of_Love_96 هستش خوشحال میشیم شما رو زیارت کنیم.
  • هندسه دان
  • دوستان تو این یه هفته لطف کنین آی دی تلگرامتون بزارین بیشتر آشنا بشیم با هم.
    1 آبان پادگان المهدی وعده دیدار ما 
    از دامغان
    1 آبان پادگان المهدی وعده دیدار ما
    سلام منم 1 ابانم از اذرشهر به امید دیدار دوستان
  • محمد از ماکو
  • 1 ابان 96
    سلام منم یکم آبانم المهدی بابل
    از گیلان،ماسال
    سلام منم یکم آبانم المهدی بابل
    سلام منم اعزامم 1آبان 96 هست. از همدان
  • هندسه دان
  • سلام بر همه دوستان
    اعزامی یک آبان پادگان المهدی هستم . کیا مثل من هستن.

    البته کماکان از عزیز ادمین سپاس گزاریم.
    سلام ممنون خیلی کارخوبی میکنین که اینجامینویسین. برا ماهایی که عزیزی اونجا داریم و این از دلتنگی هامون کم میکنه.